luni, 24 august 2009

Lumea vazuta de sus... Bucegi ... Omu...2505 m... stabilim urmatoarea tinta! :)

Gura Diham – Cabana Poiana Izvoarelor (1455 m) – Pichetul Rosu (1400 m) – Varful Bucsoiu (2492 m) - Varful Omu (2505 m) = (banda rosie)
Varful Omu (2505 m) -Valea Cerbului - Gura Diham= (banda galbena)

Cu capul in nori! Si la propriu! :P Portiuni in care iti venea sa spui: "gata, renunt!", dar oricum nu aveai unde sa te duci! 5 oameni. 10 ore... O calatorie initiatica, un traseu in care trebuie sa-ti depasesti limitele ca sa reusesti! Bineinteles vorbesc din punctul de vedere al unui amator!
O experienta super faina!

13 comentarii:

  1. Dadadada.... frumos.... desi cred eu ca tu esti mai mandru de drum, in sine, decat de peisaj....::))) Am I right?

    C.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa-ti arat ca am fost incantat si de peisaj am pus si un filmulet cu peisajul... facut de mine! Da, sunt mandru nu atat de drum cat de mine ca am reusit sa-l termin, mai ales ca la un moment dat am avut probleme foarte mari cu piciorul drept!

    RăspundețiȘtergere
  3. ::))) da, la drumul tau... la asta ma refeream si eu, dar uneori sunt ambigua chiar si pentru mine.... Pai ce-ai la piciorul tau cel drept??

    Si de ce am senzatia ca numai noi vorbim pe blogul asta al tau??? Iti dai seama ca fac efortul asta pentru tine - sa-mi ramai dator - ca altfel mi-ar fi mult mai putina lene sa-ti scriu direct pe mess.... Deci, iti dai eama, da?

    RăspundețiȘtergere
  4. Probleme la ligamente... menisc... daca iubim sportul, apar si probleme...
    Apreciez... :P

    RăspundețiȘtergere
  5. MA BUCUR CA AM FOST SI EU ACOLO!MULTUMESC PENTRU FLOAREA ROZ.
    OCTAVIA
    PS: STIAI CA DIN TOT GRUPUL DE 5, NOI DOI O DUCEM CEL MAI BINE IN PRIVINTA FEBREI MUSCULARE? :)))) ASTA E, SUNTEM EROI! MODESTI RAU :))))
    CE-TI FAC PICIOARELE DUPA FOTBAL?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt ok dupa fotbal, doar sunt un erou modest. :)) Sincer, nu ma asteptam sa mai pot juca, dar se pare ca limitele-mi sunt mult mai incolo! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta ti-am spus-o cu mult timp in urma; chiar trebuia sa te duc pe munte ca sa ma crezi? Pai zau asa!
    Octavia

    RăspundețiȘtergere
  8. o sa mergem pe o vale alpina, testam atunci limite adevarate:). Si ca lucrurile sa fie mai tari, nu luam mancare la noi, nici pelerine de ploaie si mergem in adidas

    RăspundețiȘtergere
  9. http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_display_poze_what_self_item_66070_idxfoto_0_vot_0.html

    o mica parte de alaska, pacat ca l-au invadat micii si berea (se ajunge si cu masina)

    RăspundețiȘtergere
  10. fain domne, fain .. prin Brasov cand te mai perinzi?

    RăspundețiȘtergere
  11. Da,da... la Bolboci (dar fara masina)!
    Domnu' Cosmin, nu stiu cand mai ajung pe la Brasov, dar tu cand mai pui ceva pe blog? ;))

    RăspundețiȘtergere
  12. care blog? sa nu ma confunzi cu alt Cosmin :D io-s Duda

    RăspundețiȘtergere
  13. "Lumea din spatele sticlei"... ??? Nu confund dudele! :P

    RăspundețiȘtergere