marți, 25 august 2009

Bilet gratis la concertul Madonna! Nu-i gluma!

Salut.
Cum-necum am un bilet la Madonna - gazon A - pe care vreau sa-l ofer gratuit unei persoane care sa-l merite!
Ce trebuie sa faca persoana? Sa spuna aici de ce-l merita. Pana maine la ora 12.00. Dupa care voi anunta castigatorul si modul in care intra in posesia biletului. Daca sunt mai multe persoane... voi decide eu cine este castigatorul.
Asa ca... Succes!

Daca ai bilet si stii pe cineva care nu are... da-i linku'!

33 de comentarii:

  1. pentru ca n-am mai fost la nici un concert pana acum.( Catalin

    RăspundețiȘtergere
  2. :)pentru cea mai buna prietena a mea care isi doreste foarte mult sa mearga la madonna si nu are bilet. eu am la B:)

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca stii cum e cand vrei sa faci `ceva` pentru un om de care iti pasa... De ce merita? Pentru ca imi pregateste cina atunci cand muncesc seara, pentru ca e acolo atunci cand ma simt singur, pentru ca ma face sa ma simt mai bine atunci cand ma cotropesc gandurile negre,pentru ca intelege perfect ce mi se intampla de fiecare data,pentru ca nu ma judeca niciodata...face toate astea fara sa ii spun si fara sa ii cer. E unul din acei oameni care merita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. vine si numele, dupa ce anuntzi castigatorul...pana atunci voi fi anonim 2

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, e alegerea ta, dar esti singurul anonim... si in plus poate veni acum X sa spuna, eu sunt cel care am scris mai sus... mai e un pic pana la 12.00...

    RăspundețiȘtergere
  6. o cheama Corina si are 26 de ani. Este din Craiova si este colega mea de banca din liceu si colega mea de munca acum. Eu vreau biletul pentru ea si il merit pentru ca incerc in fiecare dimineata sa zambesc si pentru ca pot sa fac paste carbonara ca sa ma revansez pt bilet. Il mai merit pentru ca ma bati de fiecare data la tenis si cred ca acest lucru mi-a afectat increderea in mine!
    axi

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))))))))))) "mi-a afectat increderea in mine"? tare asta! vom vedea...

    RăspundețiȘtergere
  8. Il merit pt ca sunt o blonda care a primit canva 1 bilet la Madonna de la un barbat....dar, pentru ca gestul a fost facut mult prea tarziu, i-am spus "baga-ti-l in fund!"....am vrut apoi sa-i spun sa si-l scoata...dar era cam penibil!

    RăspundețiȘtergere
  9. Merit un bilet pentru ca,poate este o ocazie unica in a o vedea live....rememorez concertele lui Michael Jackson, pe care la vremea respectiva le-am vazut doar la televizor.Nu am fost si nu sunt fan Michael, dar, acum regret ca nu am participat macar la unul din concertele lui.....ciudata este viata.....pana nu pierdem ceva, nu apreciem valoarea acelui obiect,lucru sau fiinta.SEMNAT: C.R.M-Bucuresti-Berceni

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am sa ma raportez la tine atunci cand am sa scriu de ce merit biletul. Concursul l-ai adresat tuturor celor care-ti citesc blogul si banuiesc ca se refera strict la Madonna.
    Nu sunt o persoana care n-a mai fost la vreun concert. Nu sunt singura persoana care a ascultat in adolescenta “La isla bonita” sau “Like a virgin” si nici singura care o admira pe artista. Merit biletul pentru ca vreau sa merg la ACEST concert, pe care… oricat de mult mi-am socotit bugetul luna asta…nu am putut sa-l includ in lista de cheltuieli. Il merit pentru ca, dupa ce am dat ieri cu ochii de concursul tau, m-am culcat cu gandul la concert si m-am trezit cu gandul la el.
    Octavia

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua! M-ar interesa si pe mine biletul...dar nu stiu daca il merit. Asa ca am scris doar sa-mi incerc norocul..sa nu ratez sansa:) Mi-ar placea sa ma duc la concert, dar nu am bilet.. Momonik

    RăspundețiȘtergere
  12. Am 45 ani...merg si acum cu mare placere cu copii in disco...cand eram studenta am fost in Bulgaria si am cumparat disc cu Madonna..era Like a Virgin pe vremea aia... nu mi-am imaginat ca dupa atatia ani va veni si la noi...am cumparat doua bilete in zona B pentru fata - studenta si pentru baiat -15 ani- dar nu mi-am mai putut permite si pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru ca fara bilet o sa trebuiasca sa ascult povesti despre concert timp de multe saptamani.

    Am patit-o si la Rolling Stones si nu e ok deloc .. Osca

    RăspundețiȘtergere
  14. Deliberez... mai, chiar ma solicitati! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar ne intrebam.....ce se intampla??..:))))))....C.R.M.

    RăspundețiȘtergere
  16. pai...inscrierile s-au facut pana la 12.....deliberarea, nu s-a specificat la ce ora se va incheia :)CRM

    RăspundețiȘtergere
  17. asa.. atunci asteptam deliberarea.. Dar pana cand o asteptam? ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Marcel....daca noi mai continuam cu discutiile aici...s-ar putea sa-ti placa....asa ca....VOM ASTEPTA IN LINISTE...CRM

    RăspundețiȘtergere
  19. eu votez pentru Adina si Catalin in shortlist
    neinfluentabil - cu focus pe Adina. catalin, imi pare rau, si tu il meriti dar cred ca in cazul Adinei ar avea impact asupra mai multora si cantitativ ar influenta mai multe vieti:)
    axi

    RăspundețiȘtergere
  20. Marcel..poti te rog sa ne spui cand anunti castigatorul? Multumesc Momonik

    RăspundețiȘtergere
  21. putem vota si noi, cei care dorim biletul? :))))))))))))...scrie asta in regulament?

    RăspundețiȘtergere
  22. doamne...ce am putut rata...nu pot sa cred...daca stiam ma devreme de acest concurs...da..imi place madonna(s inca cat), dar din "cauza" ca sunt casatorita si sotului meu nu ii place inghesuiala ..sau interactiunea cu alti oameni decat cunostiinte ...nu am putut merge ...dar ...sper ca cine va castiga acest concurs sa se bucure din plin - Ioana Brasov (Fina)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ok.
    Acum imi pare rau ca nu am cate un bilet pentru fiecare, pentru ca fiecare in felul sau il merita.
    Credeam ca va fi o alegere mult mai usoara... acum cred ca dintr-o fapta buna pe care am vrut s-o fac se va transforma...va aprecia persoana desemnata, iar ceilalti vor fi un pic dezamagiti... sau mai mult. Nu asta a fost intentia mea! Oricum ma bucur ca mai sunt oameni in jurul meu care merita, poate mai mult decat un bilet la Madonna.

    Castigatorul este... Adina. Am rugamintea sa-mi dai un e-mail pe adresa iflorinmarcel@yahoo.com sa vedem cum ajunge biletul la tine! Sa ai un concert fain!

    RăspundețiȘtergere
  24. felicitari castigatoarei....m-am distrat terbil azi aici....cu voi.....de la biroul meu....multumim organizatorului :))).CRM

    RăspundețiȘtergere
  25. Felicitari castigatoarei si distractie placuta diseara! osca

    RăspundețiȘtergere
  26. Felicitari si din partea mea. Distractie placuta. Hai Craiova!!!.)) Catalin

    RăspundețiȘtergere
  27. Distractie placuta castigatoarei! Octavia

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumim pentru sansa :) Felicitari Adinei si distractie faina! Anonim 2

    RăspundețiȘtergere
  29. o asteptam pe castigatoare cu impresii de la concert...CRM

    RăspundețiȘtergere
  30. Felicitari Adinei :)

    Te tii tare, monser!

    bisisica

    RăspundețiȘtergere