miercuri, 12 august 2009

Amintiri din copilarie...

De ce amintiri din copilarie? Pentru ca aparitia noului nou album BUG Mafia asta a trezit: amintiri. Amintiri cu excursia din Busteni din clasa a 11-a, unde in Disco BTT Busteni ascultam "Panelimonu' petrece...", dansam, radeam, fugeam pe furis cu o faina blonda creatza... amintiri cu chefurile unui camin de liceu unde mergeam la colegi si cantam, dansam, radeam...si multe altele :)... amintiri cu un concert BUG Mafia si cu o discutie cu cei trei membri ai trupei in culise (unde nu ma aflam din intamplare :P) care mi-au dat autograf pe un tricou pe care ulterior mama mi l-a spalat si mi-a fost ciuda...
Si alte amintiri din (sa-i spunem) copilarie!
PS: Am fost acuzat recent ca noul blog nu mai e asa personal! Nu sunt de acord. Mai sus am vorbit despre amintirile mele! "Am trecut prin foc inca o data ca s-ajung acum sa merg pe apa..."

2 comentarii:

  1. "Am trecut prin foc inca o data ca s-ajung acum sa merg pe apa..."
    Heeeeyyy.. versurile mele preferaaaate
    Le-ai furat :))
    PS. felicitari pt noul blog ;)) E foarte fain :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai abia acum ai inceput sa vb (despre tine)....

    RăspundețiȘtergere