luni, 31 august 2009

Azi am donat sange...

Azi am facut unul din lucrurile pe care le stabilisem sa le fac pana la 30 de ani: am donat sange. Ce ma tinea pana acum era comoditatea; am descoperit ca mai exista indiferenta si frica in topul motivelor pentru care nu salvam vieti; eu raman la comoditate... Puteti afla de aici adresele unor centre de transfuzie...
Nu este nimic infricosator, nu doare, deci nu va temeti. Dureaza cateva minute sa-ti ia sange, dureaza mai mult procedurile dinainte...
Acum mi-e lene...

2 comentarii:

  1. Bea niste vin rosu, sa-ti revii :).
    F frumos gest, mai ales ca e voluntar (de obicei barbatii lesina in fata acelor). Lori

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am probleme cu ace, sange, rani... M-am simtit ce-i drept ca o leguma toata ziua, dar acum sunt ok. Nu am avut vin rosu acasa, asa ca o las pe alta data cu vinul! :)
    Oricum, m-am simt bine, chiar daca m-am simtit un pic rau!

    RăspundețiȘtergere