marți, 16 martie 2010

To be...or not to be!

"-Draga, cum vezi tu relatia noastra?

-Nu stiu...

-Hmm ... pai, hai sa discutam putin, ca e un subiect la care ma tot gandesc

-Hai, mai, vii si tu cu intrebari din astea complicate...

-Nu e complicat deloc - nu te-am intrebat daca te casatoresti cu mine - vreau doar sa stiu cat conteaza pentru tine relatia noastra si daca o vezi pe termen lung sau e doar ceva de moment ce te astepti ca saptamana viitoare sa nu mai existe...

-De ce m-as astepta ca saptamana viitoare sa nu mai existe?

Pai, n-ai nici un motiv, tocmai asta e; dar, daca te astepti sa existe saptamana viitoare, si urmatoarea, si asa mai departe, poate ar trebui sa ne gandim putin in perspectiva ... gen ... poate mergem undeva in vacanta peste o luna... ce vreau sa spun este ca lipsa planurilor ma face sa cred ca tu nu vezi un viitor in relatia asta...

-Si in acest caz?

-Pai tocmai de-aia te-am intrebat cum vezi tu relatia noastra eu cand intru intr-o relatie, o fac in cunostinta de cauza: imi place persoana, imi place sa petrecem timp impreuna, etc. - deci, e ceva de perspectiva; si imi mai place sa facem si planuri impreuna; nu de genul cand ne casatorim si cati copii facem, dar nu mi se pare revolutionar ca ne facem planuri de weekenduri si vacante pe o perioada mai lunga de 3 zile.

-Mie imi place sa nu-mi fac planuri, sa las lucrurile sa mearga de la sine...

-Ok, pot sa inteleg asta, dar fiind intr-un cuplu, hai sa ajungem la un compromis; nu de-alta, dar mie imi place sa fac planuri; nu zic, imi place sa fim spontani, dar nu poti chiar cu toate; lucrurile merg de la sine; dar faptul ca stabilim sa vedem un film peste 2 saptamani nu cred ca grabeste lucrurile; hai sa vedem care sunt lucrurile intr-adevar serioase si care au impact direct asupra relatiei (depind de a fi sau nu impreuna) si care sunt lucrurile minore, pe care le putem face oricand si pe care, la fel de usor, le putem anula in caz de ceva

-Mi se pare ca te grabesti!

-Nu e vorba de graba - a avea perspectiva asupra lucrurilor pe un termen putin mai lung tine de firea omului; nu toate lucrurile merg facute de azi pe maine; hai sa-ti mai dau un exemplu: eu stiu ca vinerea viitoare am o sedinta la Brasov, dar nu-ti spun si tie ca, deh, nu discutam pe termen lung; tu joi seara te trezesti ca vrei neaparat sa facem ceva impreuna vineri - vei fi extrem de dezamagita... si eu la fel, pentru ca nu-mi place sa te refuz!" (By MM & B)

4 comentarii:

  1. Eu recomand varianta mult mai subtila de: "aaa, vara asta vreau sa merg acolo. ce frumos ar fi!"... si daca raspunsul e "da, chiar, e un oras frumos, mi-ar placea sa mergem" sau "mai bine am merge in x" - e clar ca se vede un viitor impreuna. Daca raspunsul e "da, cred ca o sa te distrezi. am fost si eu acolo", atunci e clar ca e ori prea devreme pentru ca el sa vada un viitor impreuna ori nu vede un astfel de viitor (ori e fraier si nu prinde aluzia :)) ).

    Either way se evita o discutie naspa :D! Lucrurile trebuie sa mearga de la sine, zic eu :-??!

    (recunosc ca de-a lungul timpului mi-am luat si tepe amanand discutiile de acest tip, dar na... fac parte din riscurile oricarei relatii :) )

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) nu sunt riscuri la care te expui, sunt doar confirmari pe care le iei...

    RăspundețiȘtergere
  3. O discutie perfect rationala... de o singura parte. De ce pierd unii timpul intr-o relatie? Habar nu am. Pacat ca uneori se consuma resursele cuiva care chiar merita mai mult.
    Octavia

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Octavia, resursele acestea sunt inepuizabile, e ca si cum ai recrea resursa...consumand-o!

    RăspundețiȘtergere