vineri, 12 martie 2010

Febra dupa laser...

Hm. Acum imi dau seama ca poate fi interpretabil titlul. Da, imi doresc sa mai merg la LaserMaxx... dar mult mai adevarat este ca am facut febra musculara dupa 3 jocuri... Se vede "pauza competionala"!
Una peste alta, joscul este foarte antrenant! Baieti mai avem de lucrat la organizare, strategii, etc... Pentru cei care nu au fost: mergeti! Eu nu va pot garanta ca o sa va placa! Doar ca dupa 15 minute iesiti transpirati de parca ati fi fost la sala! conteaza mult si implicarea...combativitatea (sper sa existe cuvantul asta)... Pentru fete: nu doare! (Asta nu mi-a placut mie! Si faptul ca nu pot trage la cap! :D) In rest ai de toate: adrenalina, miscare, fun... si poti vedea si cum te-ai comportat pentru ca la final se emite un "raport": clasament, cine pe cine a omorat, de cate ori...
Atentie la semi-intuneric! Bufnitele nu sunt intotdeuna ce par a fi!
Laser, frate!

2 comentarii:

  1. cool, man!
    daca sezi la capitala, monser! ;)

    crisi

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Crisi, am fost o echipa de @-eri: Toto, Oana, Alex, Serj... Doar ca Serj a fost la adversari!

    RăspundețiȘtergere