duminică, 21 martie 2010

Ski...

In mod normal (si asa era pregatit) urma un nou "jurnal de bord"...insa am luat decizia de a schimba abordarea, astefel ca nu va mai fi nimic detaliat.
Drumul a durat 10 ore, in loc de 6-7... pentru ca a fost plin de opriri, peripetii, rataciri, negocieri cu politia bulgara pentru permis... astfel incat parea un inceput cu stangul.  Dar  astazi soarele a rasarit altfel. Ce mi-a ramas din drum? Cerul care avea parca mai multe stele...
Astazi. Am urcat la aproape 2600... Nu cazusem pana acum la ski, dar sa nu credeti ca asta inseamna prea mult skiat... Si, pentru cei care au tinut degetele incrucisate, pentru fiecare in parte, ba cred ca si pentru altii, am cazut de m-am spart... :)) Dar dupa ce am baut un vin fiert mi-am revenit! Dar deja ma imprastiasem. Ce mi-a ramas? Soarele. Am stat in tricou la un moment dat. Peisajul de acolode sus. Si un fluture care, la 2000 de m, intr-un loc plin de zapada, s-a asezat pe mana mea...
A fost pe scurt ( cu o seara reusita in statiune)... Noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu