duminică, 14 martie 2010

PI Day... Formula 1... dileme... rezolutii

Neata!
Astazi e ziua PI! :D Probabil cei care ati fost mai prieteni cu matematica ati recunoscut mai usor simbolul. Este vorba de acel 3,1415...... Avea legatura cu cercul...

Tot astazi reincepe Formula 1. Si am o dilema. Mare. Tin cu Alonso. Dar nu tin cu Ferrari. Ce ma fac? :) :( Redebuteaza Shumi... Si ce daca!?! :)

Si tot astazi: imi propun sa nu mai fumez mai mult de 3 tigari pe zi! Mai am doua!
O zi simpatica!


Un comentariu:

  1. No, buna treaba cu tigarile, cheliosule!
    Eu sunt Gigi, fost fumator. Nu am mai fumat din 07 ianuarie 2010. Ma simt chiar bine; cica dureaza 3 luni pana iti iese tot tunul din plamani, asa zicea Unga, care s-a lasat si el.
    Cat despre formula 1, ma bucur ca ai dilmea cu Ferrari, eu nu am tinut niciodata cu ei, ca de, Villeneuve, favoritul meu, era 'dusman' cu ei. Din pacate, de-atunci nu am mai regasit un favorit adevarat cu care sa tin din toata inima, dar imi place Alonso, ca e spaniard... am ramas cu sentimente frumoase legate de Spania, din mai multe motive - prima iesire in Europa (afara de bulgari, care nu prea se pun, nu?:) a fost Valencia, tin cu Barcelona si iubesc orasul ala, am locuit pe Costa Blanca vreo juma' de an.

    Altfel, mergem inainte! :)

    RăspundețiȘtergere