miercuri, 24 martie 2010

Oscar - Ski, Bansko, martie 2010

Acestea sunt si nominalizarile si castigatorii:

Cele mai gratioase cazaturi: Bonda (data viitoare sa-ti iei oglinda si trusa de farduri dupa tine! ;)) )
Cel mai somnoros: Recu (chiar asa, sa ma lasi sa beau si berile tale? :)) )
Cel mai fain mers "de dupa": Tonutza (ca un robotzel ;)) )
Cea mai dureroasa cazatura: Toto (si nu a fost la ski, ci de pe scaun :)) )
Cele mai multe beri baute pe partie: Coco (Indubitabil!)
Cel mai "ratacitor": Pustiu (telescaunul merge in mai multe directii, ce surpriza! :)) ) si GPS-ul (cu padurea groazei)
Cel mai mare "mancator de zapada": Eu (in prima zi!)
Cei mai nesimtiti: Tipul cu vigneta si politistul cu spaga
Cei mai ok: Svetla si tipa de la restaurant ("atentie la cap")
Cel mai "neintelegator": tipul din hotel care nu vorbea engleza
Cel mai "explicit": Coco (explicandu-i tipului de deasupra cum se face mujdeiul, in bulgara, romana, engleza si... prin semne...)
Cel mai tare "falsator": cantaretul din restaurant (care a recuperat la cantece macedonene insa)

Daca mai aveti de adaugat... va rog!

Ne revedem la editiile urmatoare!

***
Prima completare - Tonutza: la sectiunea "cel mai explicit", Coco a folosit si onomatopee: "tzac, tzac" , "pac, pac" si alte cateva, dar nu pot sa le transcriu fonetic... :D

6 comentarii:

  1. Nu a facut nimeni poze pentru ca fiecare era ocupat cu ce putea: toto cu partiile negre, coco cu berile, eu cu mancat zapada... si ceilalti cu tinut echilibrul! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mai zi si la altii...ca poate mai aveti musterii de ski.
    acu' deh! la anu...ca anu asta am ratat!
    pup!

    creatza aka bisisica

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai stati aproape de blog! :) O sa dau anunt!
    Urmatoarea plecare: Peru, via Madrid!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, uite iti trimit un link de youtube. Este prima lectie dintr-o serie de 12
    http://www.youtube.com/watch?v=aofTCdhlyyY&feature=related

    Uita-te la toate f atent, si incearca sa analizezi si sa compari tot timpul cu ceea ce faci tu pe partie.
    Sunt folositoare, sunt foarte bine explicate.
    Ce sa spun, poate mergem impreuna la anul la bulgari sau la austrieci. Eu nu am avut anul asta timp decat sa fur 1-2 zile in timpul saptamanii pe valea prahovei dar e o durere.

    Eugen

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Eugen.
    O sa ma uit mai atent la ce mi-ai trimis si probabil si la capitolele urmatoare. Voi vedea cum merge data viitoare si daca trebuie imi mai iau cateva ore cu un monitor...
    Ne bagam sigur la anu' pt ca imi place, chiar daca mandria mea de sportiv a fost terfelita bine ultima data! ;)

    RăspundețiȘtergere