sâmbătă, 19 septembrie 2009

Locuri si amintiri...Calimanesti

Trecand peste excursiile din generala, primele amintiri de altfel din acea zona, ajungem pe la jumatatea liceului in tabara de la Pausa... Este un moment important pentru ca atunci am castigat primul titlu de miss (am scris bine, nu am gresit), sub numele de Alice... Erau alte vremuri, pleteee... (da, da, ce va mirati cei care ma stiti...) Tot din acea tabara mai raman in memorie: excursia la Sibiu cu pictarea pe fata a tuturor colegilor care dormeau de se uita lumea ca la urs in gara si nimeni nu intelegea de ce ;)), atacul unor romi in tren la intoarcere, fata directoarei, prima partida cu cineva in camera... Este locul unde am revenit cu o parte din colegii de liceu la finalul acestuia pe o ploaie nebuna, cu nebunia acelor ani... Tot acolo am pus la zid o persoana care avea sa-si puna amprenta pe o bucata mare din viata mea (party, concursul de bere, duceam sticlele la gunoi dupa ora 5.17 a.m.)...Era perioada facultatii si AIESEC... De-atunci am mai ajuns in trecere, am mai oprit la Cozia sau sa privesc Oltul in acele locuri binecunoscute mie...
Am revenit la inceputul saptamanii trecute. S-a mai schimbat ceva pe acolo; insa amintirile au ramas! La fel si mirosul apei din izvoarele de acolo...
Sunt lucruri care nu se schimba niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu