duminică, 6 septembrie 2009

Am inchis sezonul in Vama... ne vedem la anu'!

Mai mult ca sigur ca a fost ultima strigare in Vama pe anul acesta, odata cu Stuffstock... In rest, aceeasi clima in Vama, aceeasi distractie pana dimineata, valuri, plaja... De remarcat: Coco a dormit 2 ore pe banca in fata camerei (pentru ca nu l-am auzit :D ), pestele de la cherhana, valurile de sambata, filmuletele cu tema "barbat adevarat", rezistenta ficatului vineri noaptea, shaorma Ralucai (apropos: Raluca - caa, ... vine ca naluca...), o moldoveanca, ratarea lui Surdu din meciul cu Franta, eu cu Coco care bem Ice Tea sambata noaptea (socant chiar), luna plina, ploaia de azi dimineata...
Ne vedem la anu'!

8 comentarii:

  1. Doamne, ce-mi plac fotografiile! Lori

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, urmatoarea investitie va fi un aparat foto mai performant!;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine vremeuri...faine poze...
    sunt mult mai frumoase asa decat color...ne lasa posibilitatea fiecaruia de a-si imagina!
    saru' mana Marcele pentru picatura de mare!

    Creatza-Crisi

    RăspundețiȘtergere
  4. @O picatura - sa stii ca e posibil sa ne fi vazut totusi, dar nu avem de unde sti asta!
    @Crisi - multumesc viitoare mamica! va tin la curent cu tot ce mai vad! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. intr-adevar, f reusite pozele :)
    cu toate neajunsurile, si mie mi-ar fi placut sa merg mai des la mare vara asta...

    RăspundețiȘtergere