vineri, 11 septembrie 2009

Anotimpurile mele Vara - Toamna 2009 Tudor Gheorghe 6 octombrie

Tudor Gheorghe revine la Sala Auditorium cu primul ciclu de spectacole - \'Anotimpurile mele Vara - Toamna 2009\' din cadrul Stagiunii “Permanentelor Frumuseti”.

Spectacolul va avea loc pe data de 6 Octombrie, incepand cu orele 19:00, si va cuprinde piese din spectacolele \'Vara Simfonic\' si \'Toamna Simfonic\' (2005), precum: \'Sara pe Deal\', \'Pe marginea Dunarii\', \' Lino Leano\', \'Florile graului”, \'Jelui-m-as si n-am cui\', \'Toamna\'. Pe parcursul a doua ore, maestrul Tudor Gheorghe va fi acompaniat de nu mai putin de 40 muzicieni si alte 30 de voci minunate ale orchestrei si corului Teatrului Liric \'Elena Teodorini\' din Craiova, sub bagheta dirijorului Marius Hristescu.
„Am început sa cânt în 1969. N-am venit imitând pe cineva. Am avut un prim spectacol, unicat la acea vreme. Se chema “Un menestrel la curtile dorului”. Aveam 24 de ani si uimeam publicul din România prin originalitatea actului cultural. Un om si-o chitara, sprijinit de marea poezie româneasca. În 1987 am fost interzis în România. În 1992 am avut o prima tentativa de revenire în viata spectacolelor. În noul show-biz. Mi-am dat seama ca nu e bine, ma amestecam cu noul gen care se promova în draci, cu spectacole cu 10 – 20 de nume pe afise cu titluri de genul “Miss Piranda”. Am tacut pâna în 1998. 11 ani, în tara mea precum Blaga, mut ca o lebada. Dar a fost o perioada de acumulari, perioada în care am facut 7 spectacole de sine statatoare, grupate sub un generic frumos “Tudor, deschide poarta”. Poarta e deschisa, dar nimeni nu vine dupa mine” – Tudor Gheorghe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu