luni, 28 septembrie 2009

Dupa 10 ani... XIII P1 '99

Intalniri care te trimit in trecut...cu gandul, cu fapta, cu cuvantul... Oameni alaturi de care ti-ai petrecut 5 ani din viata, cu bune, cu rele, cu distractii, emotii, incercari, provocari...cu de toate...
Bucuria revederii? Nemarginita! Tristetea nerevederii cu ceilalti...la fel...

Ne-am adunat de dimineata la scoala... am depanat amintiri (inclusiv "nazbatiile" mai importante pe care multi nu le stiau :P) si ce-am mai facut in cei 10 ani care au trecut...
Ne-am strans mana barbateste cei 6 (din 7) "baieti" prezenti la revederea cu dirigintele nostru...
Si-am continuat povestile dansand pana dupa miezul noptii...
Va multumesc celor prezenti, celor care-ti fost alaturi de noi cu gandul... si sper ca de acum sa tinem legatura mai mult, sa ne vedem din cand in cand fara a mai trebui sa mai asteptam inca 10 ani...

2 comentarii: