vineri, 25 iunie 2010

Poate nici maine...

Azi nu... poate nici maine...
Da, nu am chef. De nimic. Nu fac decat sa privesc in jurul meu, sa vad fara a filtra, fara a vrea sa am o parere, fara a emite... fara a ma interesa ca Italia si Franta pleca la brat acasa de la Mondialul de fotbal...
Vad norii si-i iau ca atare: niste nori. Doar ploaia mai imi place. Si marea... sa m-arunce-n portul eeeeiii...
Azi nu. Nici azi. Nici astazi nu-mi place sa vad oamenii tristi...debusolati...doar, nah, cresc taxele... La fel cum nu-mi place de cei care fug de a fi Bambi, Flower sau Bocanila... [...] Nu, eu nu fug, doar nu pot fi... Sau asa au zis si ei? :)
Azi nu... Azi nu o sa ma sustrag de la o noapte de tango argentinian...
Azi nu... dar poate o sa fac o exceptie... poate nici maine... poate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu