sâmbătă, 26 iunie 2010

Gotan Project... un tango care te face sa-ti iesi din tine...

Pentru a doua oara i-am vazut live...pentru a doua oara m-am simtit super fain! Mai mult decat prima data, dat fiind faptul ca intre cele doua concerte am facut si ceva cursuri de tango argentinian, parca am inteles mai bine muzica... oricum imi venea sa ma ridic sa fac cativa pasi...
Aproape doua ore...bisuri...culoare...muzica...tango...gotan...bestiali!!!

"Trupa a intrat pe scena invadata brusc de un rosu orbitor. Imbracati in costume sobre, monocrome, cei sapte si-au inceput recitalul cu piesa Cuesta Abajo. O infuzie de culori a scaldat scena, iar proiectiile video semnate de Prisca Lobjoy - luminile autostrazii, ingeri decazuti, balerine, imagini citadine - s-au succedat pe ecranul din fundal. 
Pe Una musica brutal, la nici 20 de minute de la inceperea show-ului, prima pereche din sala s-a ridicat la dans. Recitalul a continuat cu balansul fin intre beat-uri, iar publicul a dansat printre randuri.

Spectacolul s-a incheiat cu doua bisuri, unul compus din patru piese: Mil Millones / Queremos Paz, Desilusión, Peligro, Santa María (del Buen Ayre), si apoi inca unul, cerut cu insistenta de publicul aflat in picioare, Immigrante..."

Sursa: http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-7486054-fotogalerie-gotan-project-tango-flash-mob-urile-bisurile-interminabile-sala-palatului.htm si ochiul meu...



6 comentarii:

  1. a fost foarte tare concertul. nu mă mai săturam de ei și cred că și lor le-a plăcut de noi de-au stat atât pe scenă :)

    p.s: te-am zărit prin mulțime :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Ei, nah! Nu te cred ca m-ai vazut! :))
    Le-a placut clar publicul, dar la inceput acesta a fost cam...timid! Pe mine ma dureau palmele si ma...mancau picioarele! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ba daaaaa. pe scări, la ieșire :P

    și pe mine mă cam mâncau picioarele, dar m-am fâțâit pe scaun căci la cursuri de tango încă n-am ajuns. dar e musai...

    RăspundețiȘtergere
  4. Este super tare sa stii sa dansezi tango! Mie imi pare rau ca m-am lasat, pentru ca nu pot zice ca stiu decat niste notiuni de baza, nu pot face spectacol! :D Cred ca ma reapuc! ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. baftă. sper să-mi fac și eu curaj la un moment dat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-ti trebuie curaj! Doar hotarare si rabdare... Tks! Zi faina!

    RăspundețiȘtergere