sâmbătă, 4 septembrie 2010

Recu si Bonda - Episodul X: Nunta medievala!

Postarile de mai jos incep din 2007... Atunci ... ei se jucau! :D Partea frumoasa este ca si acum se mai joaca! :) Doar ca un pic mai matur! Din acea periaoda si pana acum au petrecut mult timp impreuna, iar eu mai tot timpul ma aflam prin zona la evenimentele importante... ca si azi! Am calatorit impreuna (Thailanda, Cambodjia, Roma, Peru, Madrid, Vama Veche, Borsa, Delta, etc...), am mancat impreuna, am baut impreuna ("o tequila?"), dormit, cantat, mers la meci, lucrat, povestit si deschis suflete...
Copii, viata frumoasa impreuna!

17 aprilie 2007:"A venit primava!!! Nu-mi dadusem seama pana nu am vazut un bondarel tot zumzaind o floare... si de-aici trezirea... Va amintiti? Ziua se mareste, noaptea se micsoreaza - acum inteleg de ce dorm mai putin de 5 ore pe noapte, iarba inverzeste, pomii inmuguresc, dar cea mai tare este partea cu.....pasarelele canta!!! Tri-lu-li-lu...

Ce mai! Na-tu-ra se tre-zes-te la via-ta! Si cu ea si bondarelul nostru! Dar... parca nu mai vrea sa se dezlipeasca de floare! ;))
PS: Unui bun prieten...
*****
EDITIA DE NOAPTE: Iata si bondarelul cu floricica lui..."
13 februarie 2009: "Lumeeee, lumeee! In direct si in exclusivitate din Phi Phi Island...


Aseara, in urma unei cine super romantice pe plaja, cu lumanarele, flori, coktail-uri, valuri, briza, luna aproape plina...Recu a cerut-o de sotie pe Bondaricaaaa... (adica Alex pe Alina)!

Prin urmare... celalalt Alex anul trecut in Belgia pe Anto (am carat inelul), Coco acum cateva zile (la mine acasa) si acum Recu (iar am carat inelul :P)! Deci, restul prietenilor, ce mai asteptati?"

2 comentarii:

  1. Intr-adevar ... inca ne jucam ... momentan ne jucam de-a doctorul :P, in speranta ca in curand vom putea sa ne jucam de-a mama si de-a tata :D Si tot ce ne dorim este ca toata viata sa continuam sa ne jucam si sa ne descoperim reciproc, si sa nu ne plictisim niciodata.
    Multumim, Marcelino, ca ai "arbitrat" jocul nostru si speram sa continui s-o faci - doar nu degeaba esti "my best girlfriend" :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Copii, sa aveti grija unul de celalalt si sa continuati sa va jucati, pentru ca din acest "joc" au iesit numai lucruri faine...asteptam sa iasa si...fiinte! :)

    RăspundețiȘtergere