miercuri, 21 aprilie 2010

Surasul

Dimineata ti-am sorbit surasul. A fost primul lucru pe care l-am observat cand ti-ai ridicat privirea spre mine. Surasul ochilor de sub genele-ti lungi.
Apoi ti-ai desfacut buzele. Un alt suras pe care l-am sorbit cuvant cu cuvant. Nu-mi amintesc cuvintele pentru ca eram fascinat de conturul surasului. As putea sa-l desenez din memorie, cu tot cu picatura de cafea ce statea neafectata de atractia gravitationala.
Surasul sanilor rasarea de dupa nasturii camasii desfacute. Parca era soarele la rasarit ridicandu-se din mare, cautand sa dogoare.
Apoi te-ai intors si-ai plecat lasand in urma surasul feselor tari in care parca vedeai un copil facandu-ti cu mana "la revedere".
Si a mai ramas un singur suras. Al meu. Alimentat de sorbitul surasurilor tale.

5 comentarii:

  1. May I say:woow:)...mi-a placut ce pot sa mai spun....

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Marcel,

    sunt foarte placut surprinsa. Astept continuarea povestii intr-un format de carte.

    Respectele mele depline pentru un suflet nobil.


    Sinziana

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna am crezut ca ai putea fi un alt soi de Mircea Cartarescu. Si nu glumesc, ideea cu cartea chiar ai putea-o pune in practica.
    :) Bine ca am avut inspiratia sa pastrez versurile tale de acum 16 ani, iti dai seama cat valoreaza primele creatii?
    (pentru admiratoare: statutul meu era de cenzor, iar el pe vremea aia era un play-boy curtat de toate pustoaicele din liceu).
    Bravo, dragul meu prieten!!!
    Octavia.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Octavia - de fapt asta este traducerea mai scurta a tot ce ai scris:"m-ai lasat fara cuvinte cu postul de pe blog (si stii ca rar mi se intampla); pentru ea: norocoaso!" (mi-am permis sa reproduc) Legat de poeziile mele de acum tz ani... eu nu le mai am...decat in minte, franturi... dar cred ca erau mult mai naive, la fel ca mine atunci...si acum. ;)

    @Sinzi - multumesc frumos pentru aprecieri, ideea cartii exista, m-am apucat de ea...insa nu stiu daca va vedea lumina vreodata...

    @Bianca - muza, muza face totul.;) Eu sunt doar cel care asterne pe hartie (imi place sa scriu cu stiloul :)) ) M-a distrat tare acel "woow"! Asa am zis si eu dupa ce am iesit din transa. :)) Ar fi trebuit sa adaug si melodia de pe fundal atunci cand scriam si, eventual, ploaia de afara...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar fi chiar culmea sa ai la 30 "intelepciunea" de atunci! Normal ca sunt naive, dar tocmai asta-i farmecul! Promit ca atunci cand ajung la Bucuresti (peste vreo saptamana) le caut in calculator! (ti le-am mai dat o data, prin 2000 si-un pic, dar evident, suflet de artist :)) le-ai ratacit)
    De data asta poate le afisezi aici; ar fi interesnt pt public sa vada o evolutie, ce zici?
    O.

    RăspundețiȘtergere