duminică, 27 decembrie 2009

Ramas bun...

Beau un ceai cald. Ma refac dupa petrecerea de aseara... Nu am simtit nimic anormal, decat foarte multa lume, multi prieteni care m-au sunat sau mi-au trimis mesaje de felicitare... adica multi prieteni aproape. Si asta nu poate decat sa ma bucure!

Totodata se termina 2009... cu bune sau cu mai putin bune a trecut... a fost anul unor schimbari oficiale, anul unor greseli datorita "atrofierii" unor simturi (si sunt cel putin doua persoane carora n-am apucat sa-mi cer scuze, chiar daca am vrut sa fac asta de 100 de ori...), anul plimbarilor in locuri mai indepartate si al planurilor catre altele la fel de indeparatate si interesante de unde sper sa va tin la curent... un an sinuos si la job, cu un varf spre finalul anului...un an cu multe.
Ramas bun 2009...

...bine ai venit 2010! De la tine vreau liniste, sanatate, prietenii tot acolo! Si alte cateva lucuri... ;)

Ne vedem la anu'!

2 comentarii:

  1. Hai la multi ani si tie...
    Si sa ne vedem sanatosi la anu! ... si mai calmi, mai linistiti...
    Mihnea

    RăspundețiȘtergere
  2. Paceee tieee, cititorululeeee!
    Mai calmi - asta a fost targetata! ;) Hai sanatate si multzam de urari! Si pentru 26...

    RăspundețiȘtergere