marți, 22 decembrie 2009

Idei de cadouri de Craciun... si nu numai! :)

Buna dimineata! :)
Asa se numea articolul de anul trecut... postat tot pe vremea asta. Si daca tot ati inceput o parte dintre voi sa ma intrebati ce vreau (fatis sau voalat) sau cand dracu pun lista din nou pe blog, m-am gandit ca ar fi bine sa facem si o analiza a eficientei celei de anul trecut.
Prin urmare asa arata ea:
- carti (si de bucate...) au venit, dar sunt ok in continuare
- un paintball sa ne ciuruim un pic :D asta ar prinde bine in gashca
- ceas sport bifat si el, ar merge unul clasic acum, fara cuc daca se poate :))...
- camasa si din astea au venit... merg
- curea jeans... cred ca ce am ma mai tin pana anul viitor
- sah si asta a venit; multumesc drace!
- telefon hm...
- handsfree cu dinte albastru asta nu a venit, dar vine sigur anul asta! S-a anuntat :D
- placa (nu de intins parul!!! snowboard)... asta mi-ar prinde tare bine, dar mai bine o lasam pe la anu' dupa ce imi rup fundu bine iarna asta!
- ochelari de ski :))) astia au venit si imi prind bine
- jack... Bondarica a cotizat din greu anul asta, dar doar pt ca a pierdut un pariu! ;)) Nu uitati energizantul!
- sosete cu degetele (eu de ce sa nu am?) Au venit. Via Paris. :)
- suport CD-uri...Bifat.
- bratara Aici se mai poate lucra...
- bilete concerte, teatru... A fost un an roditor din acest punct de vedere... Nu zic pas!
- flori (in ghiveci) Aici gata! Ca nu mai am loc in casa!
- lenjerie comestibila :)))))) Asta a fost pusa de fun...
- portofel (plin eventual) Il folosesc deja!
- o excursie la Praga (dar nu vreau singur)... La Praga nu am ajuns. Inca.
- joint Si asta a fost de fun... mult fun!
- jucarii de plush... Doar daca sunt mari!
- manusi De ski mi-am luat!
- steagul Romaniei L-am donat scolii unde am terminat generala!
- peruca Am una viu colorata pe care o purtam cand juca FC Arges... Acum e mai greu in B...
- brichete M-am lasat de fumat! (asta mi-as fi dorit sa va zic, dar inca nu am o motivatie suficienta...)
- filme DVD Sa le termin pe cele 15 de la Andrei...
- o blonda/satena/roscata/bruneta/negresa/asiatica/mulatra :))) Aici zic pas. ;)
- ceainic Doua anu' asta (si pt anu' trecut). :))
- un joc de strategie (fizic) Sa joci poker chiar iti tre o strategie! Multzam. Merge...
- gantere si manusi pentru sala ... Astea chiar mi-au prins bine si imi vor mai prinde!

In concluzie, a fost o lista buna; oamenii s-au inspirat din ea din moment ce o asteapta si pe cea de anul asta. Ei, dragii mosului (ca doar schimb prima cifra din numarul anilor...) v-am raspuns deja la lista de anul asta!
As mai adauga sanatate si prietenii aproape! Ceea ce va doresc si voua!
:* Numai bine!

PS: Nu uitati: Soarele nu rasare de doua ori! ;)

2 comentarii:

  1. FACI CHEF? POT SA ADUC POZE DE LA PRAGA.
    MI-AR PLACEA SA-TI DARUIESC ACEASTA EXCURSIE, DAR NU POT. INSA FACE TOTI BANII, DUPA CUM TI-AM MAI SPUS.
    OCTAVIA

    RăspundețiȘtergere