miercuri, 14 octombrie 2009

Poti dona valoarea unui pachet de tigari? Eu cred ca poti!

http://www.razvan-zainescu.eu
« Sa nu ascultati pe nimeni care va spune ca Razvan nu are sanse sa fie ceea ce a fost !! Este tanar, puternic, iubeste viata si este iubit !! Va trebuie insa multa rabdare, incredere si speranta in oameni si Dumnezeu”!! (profesorul Hagner de la Clinica din Bydgoszcz)
Este o lupta continua cu boala pentru viata!! Dumnezeu i-a mai dat lui Razvan inca O SANSA!!
Iar tu poti dona valoarea unui pachet de tigari! Siguri ca poti! SMS la 890...
Eu iti multumesc.

6 comentarii:

  1. Poti dona valoarea pachetelor de tigari pe care le-ai fuma o luna, un an... ti-ai face si tie un bine si lui Razvan.
    Alex.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca m-am gandit sa ma las... inca ma mai gandesc... 8x30=240 pe luna... chiar as putea face mai mult bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu votez pentru..accepta provocarea Marcele :) Eu m-am lasat:):):)

    RăspundețiȘtergere