sâmbătă, 16 august 2014

Buna dimineata...mea!


Stateam in hamac langa gardul de sarma impletita ce ma despartea de cele 10 randuri de rosii si cateva de ardei ale gradinii vecinilor pe care nu i vazusem niciodata... (totul pare destul de bio, cu buruieni de 10 cm crescute de jur imprejur.) cand se apropie un domn cam la 70 ani, cu niste jeansi 3 sferturi deschisi la culoare, peste cureaua carora se revarsau 3 randuri de piei ce acum jumatate de secol acopereau niste muschi fermi cu siguranta... bustul gol statea la umbra unei sepci albastre cu cozoroc lung si steagul italiei la tampla... se opreste in dreptul meu si, ignorand castile pe care le avea in urechi, saluta militareste in deplina liniste. Inspecta gradina. Ii raspund politicos cu un salut similar din hamac, chiar daca pe mine m au alergat cativa ani cei din armata si nu m au prins. Ajuns in dreptul rosiilor, o alege pe cea mai coapta si mare dintre ele, face 7 pasi de urias batran spre mine si mi o intinde peste gardul de sarma impletita (si doua randuri de sarma ghimpata) vorbind din priviri... Ii multumesc cu o inclinare a capului.
El isi continua inspectia si eu balansul in hamac. Impreuna cu bio-rosia mea...
Pe care o voi sacrifica si aduce ofranda lui Zamolxe sau zeului lor (sa l notam cu X sau cu Tzatziki) pentru a alunga spiritele rele de ieri cand am luat in talpa o tulpina de trandafir cu vreo 20 de tepi, m am julit pana la sange intr o inclestare titanica pentru o minge pe plaja, am facut o contractura musculara la gamba dreapta de piciorul arata ca un buzdugan...inca ceva ce nu pot nota aici, dar raspund in particular...  Si mi a stat in gat. Un os. Dintr o scorpina buna. Inca sta...

Lasati dracu papusa aia voo-doo la o parte sa mi priasca si mie Mithosul!

A fost o noapte agitata.

Buna dimineata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu