vineri, 6 mai 2011

Te-ai culcat vreodata omida sa te trezesti fluture?

Numere. Asta imi vin in cap. Si modul meu de a merge pe crengi ca sa rontai frunze. Ma tarasc. Imi car corpul pufos  unduindu-l... Am ochii mari pentru a vedea cele mai apetisante frunze. Le numar de la distanta: o frunza verde, doua frunze verzi, trei frunze verzi, patru... Asta am facut si ieri! M-am saturat de scoarta asta putreda si roasa de copac. Fac acelasi lucru zi de zi. Merg pe crengi si rontai frunze. Maine ar trebui sa fie ziua in care va fi altfel. O simt. Maine ar trebui sa... Mi-e frig si deja e intuneric...ma invelesc cu mine si ma bag la somn. Ciudat. Nu ma mai opresc din invelit! E un frig continuu ce m-a cuprins. Ma rasucesc...
Adorm.
Visez flori. Multe flori, un lan de flori in care imi pierd culoarea. Culoarea? Culorile! Stralucesc in lumina calda a soarelui ce ma rasfata si a adierii ce ma poarta... Aterizez pe faimoase trambuline inconjurate de petale... Pe langa mine zumzaie colegele cu ac in fund. Harnice. Dar nu asa de zambitoare ca mine!
Adorm mai profund.
Ma invelesc mai bine si astept dimineata mea de excelenta. Ma iau in brate si ma rasucesc...
Dorm.
Ma trezesc si-mi intind aripile...

4 comentarii:

  1. Ataaaaaaaaaaaaaaaaaattt!!! :)
    Acum serios vorbind, ar trebui sa scrii mai des :) si eventual sa strangi scrierile intr-un volum.
    Nr.2

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit! Iti sta bine cand...scrii!
    Nr.1

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Multumesc... Am scris in momentul de transformare :D, adica azi-noapte!
    Nr.2, multumesc pentru incurajari si suport!
    Nr.1... hm... Nr.1 sunt eu, deci alege-ti alt numar incepand cu "Nr.5" (pana acolo sunt luate;) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Sau...hai, "Nr.3", le redistribuim pe celelalte!

    RăspundețiȘtergere