luni, 23 noiembrie 2009

Intamplari de la alegeri... :) Am facut turism electoral de nevoie!

Dupa cum stiti sau nu stiti nu mi-am mutat inca domiciliul, astfel incat la alegeri a trebuit sa votez la o sectie speciala. Si cum cea mai apropiata era cea din Mogosoaia am zis sa-mi exercit acest drept. In jurul orei 13.00 era coada astfel incat am hotarat s-o lasam mai pe seara; asta in favoarea unei plimbari cu bicicleta prin parc. Am mancat, am dormit...hotarat lucru sa mergem mai pe seara...
La ora 20.00 ne aflam din nou la sectia speciala. Politistii de la intrare se pare ca au fost serios antrenati pentru ca ne-au "mirosit" din prima: "De unde sunteti?" " Din Olt..." "Aha, deci la sectia speciala, dar nu mai sunt formulare! Aveti doua variante: sa stati la coada, dar sa nu mai ajunga formularele...sau sa mergeti la Buftea!"
Dintr-o privirea ne-am decis: mergem la Buftea. Toti 4 voiam sa votam.
Dupa cautarile de rigoare ale sectiei opresc masina langa o masina a politiei spre a cere indicatii...
"Buna seara, cautam si noi o sectie speciala..."
"De unde sunteti?"
"Din Olt, Botosani si Dolj..."
"Aha, si de ce votati la Buftea?"
"Pai am fost la Mogosoaia, dar..."
"Aha, deci ati votat si acolo..."
"Nu. Se terminasera buletine..."
"Si de ce ati fost la Mogosoaia?"
"Era cea mai aproproape..."
"Dar masina e de B?"
"Da. E de Bucuresti..."
"Pai de ce?"
"Pai e inmatriculata in Bucuresti..."
"Unde lucrezi?"
"In Mogosoaia..."
"Unde?"
"La...X. Totusi... sectia unde este?"
"200 m mai incolo..."
Dupa acest frumos dialog cu domnul politist, rupt din schitele lui Caragiale, am gasit sectia, am votat in 2-3 minute si am plecat acasa...
Cred ca am fost turisti electorali...care au votat o singura data. Dar turisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu