joi, 16 iulie 2009

Momentul adevarului...

"Trezeste-te maine dimineatza si spune: uite un nou blog, al meu pt mine, va invit si pe voi!"Asta m-a motivat foarte tare!
Dupa cum se poate vedea m-am tinut de cuvant... Am abandonat locul in care am scris timp de 3 ani pentru a lua-o de la capat। Ar trebui sa multumesc mamei mele, fanilor si bunului... Mda. Asa sa fie! ;)
Acesta era ultimul post de acolo (http://misterrefflexxx.blogspot.com/ )... Acesta inca nu e gata, dar va fi.
"Buna dimineata, dragii mei! :)
Dupa cum se poate vedea si pe banda care ruleaza alaturi acest blog se va inchide la 1 august. Scopul acestui (cred ultim) post este de a primi feed-back din partea voastra si nu de a discuta pe marginea inchiderii blogului pentru ca decizia este luata si va fi respectata.

Feed-back? Da. Si ma intereseaza doua lucruri:
1. Blogul (cum vi s-a parut, subiectele, modul de a le expune, sugestii, comentarii, critici, orice...) si
2. Eu ( pentru cei care ma cunosc personal este o ocazie buna de a-mi scoate ochii B-) sau de a ma mangaia ;)), iar pentru ceilalti o ocazie de a-si pronunta imaginea facuta prin prisma blogului; la fel: sugestii, comentarii, critici, multumiri, sfaturi, barfe despre mine pe care nu le-am auzit... orice...).
Apropos, daca aveti intrebari de adresat... promit sa raspund sincer!

De ce ma intereseaza? Pentru ca ma va ajuta sa iau o decizie privind continuarea acestei actiuni de a scrie, de a gasi o forma pe care eu in primul rand sa o agreez... si de a-mi face o "radiografie" prin voi.
Ca de obicei nu e nevoie sa va semnati daca nu doriti!

Va multumesc.

MI"

12 comentarii:

  1. Salut...pacat...mare pacat...sincer eu iti urmeresc zilnic blogul...imi place ce scrii...citind...uitam ce se mai intampla in viata noastra ...intradevar pentru cateva minute ...dar conta...sper ca daca vei mai continua sa scrii sa ma anunti si pe mine ...
    Eu as fi raspuns de multe ori la provocarile tale ...la discutii...dar faptul ca nu am blog m-a facut sa nu fac acest lucru

    RăspundețiȘtergere
  2. Neatza Marcel!

    Este decizia ta si nu pot decat sa o respect.
    Ai avut zile in care m-ai facut sa rad, zile in care m-ai facut sa imi aduc aminte si de altii, zile in care ai ridicat cortina de pe taramuri indepartate.
    Ultima data cand am trecut pe la tine, spre rusinea mea, a fost cand ai postat Party cloud...ma uit la el in fiecare zi si de fiecare data rad cu lacrimi ca un copil.
    Sa traiesti Marcele, cat vrei tu si mai ales cum vrei tu...dar sa ne dai si noua un semn de viata!

    Crisi aka Bisisica

    PS Am poze si filmuletze de la @18 ani, dar au 3 giga:D...cum vi le dau?

    RăspundețiȘtergere
  3. O intrebare: la ce iti va folosi feedback-ul asupra blogului daca tot esti hotarat sa il inchizi?

    Si un raspuns: blogul nu l-am urmarit suficient de bine ca sa imi dau cu parerea, dar pe tine cred ca te stiu putin. Si esti o persoana minunata, cu adevarat extraordinara. Nu ma apuc sa bag descrieri ca nu isi au rostul. Dar nu priva lumea de sansa de a te cunoaste si iubi!

    Ai grija de tine, gushtere!

    RăspundețiȘtergere
  4. ba Marcele, ai mai zis ca il inchizi si te-ai razgandit la rugamintile fanilor ... nu vezi ce frumos vb fetele astea despre tine! cum sa le frangi inima si sa nu mai scrii!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Parerea mea:)
    Decizia iti apartine.
    Eu m-am amuzat, pus semne de intrebare, plimbat prin alte parti ale lumii, descoperit alte bloguri. Curioasa sunt, care o sa fie next step:)?
    Take care si keep in touch,
    Lori

    RăspundețiȘtergere
  6. offf...mai citeam si io despre tine..ce mai faci,in ce stari te scalzi...(ca tu ma suni raaaaar)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok...
    Hai sa ne lamurim. Caut o varianta mai buna a blogului, nu neaparat vreau sa rup legatura cu voi, dar sunt lucruri pe care vreau sa le schimb, de aceea aveam nevoie si de sugestiile voastre...
    Nu as renunta de tot la scris pentru ca imi place, iar uneori este singurul loc de refugiere - fatzisha sau mascata...
    Istoricul personal nu mai e relevant, chiar daca sunt lucruri care nu se vor schimba, altele s-au schimbat. Nu-mi reneg trecutul, dar nu mai e valabil pentru prezent...
    Apoi, structura nu mi se pare atractiva, as schimba si designul... chiar si adresa...
    De aia am apelat la voi, asa ca un ultim favor pentru acest blog... si pentru ca as avea nevoie de ajutor...
    Si eu urmaresc constant alte bloguri pt ca imi place cum sunt scrise, subiectele atinse, etc... al meu nu ma mai multumeste acum...
    Nu fac o tragedie din inchiderea lui, asa ca nu trebuie sa faceti nici voi!
    Oricum, m-au distrat un pic mesajele voastre care trec de la un pic de regret si confirmarea urmaririi constante, la complimente (dar tot nu-mi dau seama ce am gresit:D), "fani" si frangeri de inimi (Dragoane, ai exagerat un pic cu fanatismul si frangerile de inimi!)...
    Va astept in continuare pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Il inchizi odata sau nu?? hai,hotaraste-te,te rog..

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, il inchid pe 1 august, dar credeam ca am fost destul de explicit...
    :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut Marcel,

    Zi-mi cand e ziua ta sa-ti fac cadou un sac de box man. Cuvintele pot rani mai tare decat pumnii dar cel putin te poti antrena pentru ele. Asta daca nu innveti sa auzi si sa privesti doar ce-ti place si sa incerci sa schimbi uratul care-ti sta-n putinta. Cui pe cui se scoate si daca lumea este egoista cu tine invata sa fii si tu egoist cu ea. Sigur e mai usor sa fii fericit daca stii unde sa cauti fericirea. Si sa o mai si recunosti. Stii de ce fumul de tigara afecteaza mai mult nefumatorii?-Pentru ca plamanii fumatorilor au pe ei o pelicula de gudron care ii impiedica sa absoarba in aceeasi masura substantele nocive din fumul de tutun, decat cei nefumatori. Asta e viata. Necazurile ii lovesc mai usor pe cei inocenti. Daca nu vrei sa dai vina pe viata, invata sa fii mai putin innocent. Poti asta man. Joaca si tu la Loto.

    P.S. Daca continui sa ma intristezi cand citesc postarile tale mai bine inchide blog-ul.
    P.P.S Ce draq ma in facultate ne distram super!!!!!!!!
    P.P.P.S Sa pui tu unde trebuie virgula, da??
    P.P.P.P.S Zi-mi adesa - vine sacul!

    Sorinache!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. scrie o carte, ma ofer sa fac recenzia :)
    nr. 2

    p.s.: spalam tastatura si am gasit ceva interesant:
    "A existat atunci, ca si astazi, sentimentul
    net ca ceva e pe sfarsite si ca ceva nou incepe"
    Lucian Blaga

    RăspundețiȘtergere
  12. Rar am intervenit public in ce te priveste, am preferat sa sun si a iti rad in telefon sau sa tip in telefon (dupa preferinte). de data asta insa cred ca daca vrei sa imbunatatesti ceva prin acest "punct" trezeste-te maine dimineatza si spune: uite un nou blog, al meu pt mine, va invit si pe voi!!! ;)) Asa te voi recunoaste... :)

    RăspundețiȘtergere